IRCForumu.Net - Türkiye'nin IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluştuğu Forum muhabbet


ircforumu sekershell
bizimkiler sosyalchat


Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 31 Mart 2017, 12:08   #1
Çevrimiçi
Gelme, burası çok derin.

immortaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
'/stats o' Listesi Edit.


Reklam

Merhabalar.

Çoğu kişi kullandığı unreal'de bazı renklendirmeler veya türkçeleştirmeler yapıyordur. Bende daha önceden yapıp, sunucumda kullandığım küçük bir editi paylaşayım dedim. Umarım beğenirsiniz.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2.x/src/s_err.c

dosyasındaki;

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %c %s * %s %s %s",

bu satırı bulup

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %d-) 2OperNick:4 %s 5- 2OperFlag:4 %s",

bu satırla değiştirin.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2.x/src/modules/m_stats.c

dosyasındaki;

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int stats_oper(aClient *sptr, char *para) { ConfigItem_oper *oper_p; ConfigItem_oper_from *from; for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next) { if(!oper_p->from) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', "(none)", oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name ? oper_p->class->name : ""); else for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', from->name, oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name? oper_p->class->name : ""); } return 0; }


bu satırları,

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int stats_oper(aClient *sptr, char *para) { ConfigItem_oper *oper_p; ConfigItem_oper_from *from; sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :/STATS bilgileri başlangıcı", me.name, sptr->name); int e = 0; for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next) { if(!oper_p->from) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', "(none)", oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name ? oper_p->class->name : ""); else for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, e+1, oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags)); e++; } sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :Listede toplam3 %d oper mevcut durumda.", me.name, sptr->name, e); return 0; }


bu satırlarla değiştirin.

Daha sonra make ve ./unreal restart komutlarını kullanarak bu küçük editi aktif edebilirsiniz.

Renk öğeleri görünmemiş olabilir. Siz gönlünüzce renklendirirsiniz.
Merhabalar.

Çoğu kişi kullandığı unreal'de bazı renklendirmeler veya türkçeleştirmeler yapıyordur. Bende daha önceden yapıp, sunucumda kullandığım küçük bir editi paylaşayım dedim. Umarım beğenirsiniz.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2.x/src/s_err.c

dosyasındaki;

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %c %s * %s %s %s",

bu satırı bulup

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %d-) 2OperNick:4 %s 5- 2OperFlag:4 %s",

bu satırla değiştirin.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2.x/src/modules/m_stats.c

dosyasındaki;

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int stats_oper(aClient *sptr, char *para) { ConfigItem_oper *oper_p; ConfigItem_oper_from *from; for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next) { if(!oper_p->from) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', "(none)", oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name ? oper_p->class->name : ""); else for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', from->name, oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name? oper_p->class->name : ""); } return 0; }


bu satırları,

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int stats_oper(aClient *sptr, char *para) { ConfigItem_oper *oper_p; ConfigItem_oper_from *from; sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :/STATS bilgileri başlangıcı", me.name, sptr->name); int e = 0; for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next) { if(!oper_p->from) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', "(none)", oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name ? oper_p->class->name : ""); else for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, e+1, oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags)); e++; } sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :Listede toplam3 %d oper mevcut durumda.", me.name, sptr->name, e); return 0; }


bu satırlarla değiştirin.

Daha sonra make ve ./unreal restart komutlarını kullanarak bu küçük editi aktif edebilirsiniz.

Renk öğeleri görünmemiş olabilir. Siz gönlünüzce renklendirirsiniz.
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumu.Net - Reklam Alanı

Cevapla

Etiketler
edit, listesi, or stats, stats o edit
IRCForumu.Net - Sponsor Bağlantılar


Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık