ConferenceRoom Servislerimin Hiç Biri Yok - IRCForumu.NET - IRC ve mIRC Tutkunlarının Forum Sitesi


IRCForumu.NET - IRC ve mIRC Tutkunlarının Forum Sitesi reklam alanı



Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 01 Temmuz 2016, 17:08   #1
Çevrimiçi
 
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
ConferenceRoom Servislerimin Hiç Biri Yok


Evet Arkadaşlar Conferenceroom da Servislerimin Hiç Biri Yok Napabilirim Derseniz Eğer Buyrun Komutlar.

Komutlar
/as util services stop
/as util services start

Yazarak Servislerin Hepsini Aktif Edersiniz.
__________________
Kendi yangınında kavrulup külünden kendi doğan adamın,
Sahte dostluğa eyvallahı, namerde minneti olmaz.

A S L A . G E R İ . B A K M A
  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
biri, conferenceroom, hiç, servislerimin, yok

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık




Görsel Yükle!

Görselleri seç ya da sürükle

Resimler Eklendi!