Stil ve Özgüven - Marka mı, İmza mı? - IRCForumu.NET - IRC ve mIRC Tutkunlarının Forum Sitesi


IRCForumu.NET - IRC ve mIRC Tutkunlarının Forum Sitesi reklam alanı

IftagramHIKAYE EKLE
Hikayeleri sadece üyelerimiz görüntüleyebilir.
Paylasimlari görmek için üye girisi yapiniz!


Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 02 Nisan 2026, 20:35   #1
Çevrimdışı
Gurbetyeri.Org
 
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
Stil ve Özgüven - Marka mı, İmza mı?


Stil ve Özgüven - Marka mı, İmza mı?

Görselliğin her şey olduğu bir çağda, sadece pahalı markalar giymek bir erkeği gerçekten "stil sahibi" yapar mı? Yoksa karizma, hiç kimsede olmayan o tek bir detayda mı gizli?

Kendi tarzınızı oluştururken nelere yatırım yapıyorsunuz? Saat mi, parfüm mü, yoksa o kendine has hitap şekli mi daha belirleyici? Bir erkeği "sıradan" olmaktan kurtarıp "marjinal" kılan o ince dokunuş sizce nedir? Stilinizle fark yaratmanın sırlarını ve asla vazgeçmediğiniz bakım rutinlerinizi burada tartışıyoruz.

Vitrin mi önemli, yoksa o vitrinin içindeki özgüven mi? Tarzınızı masaya yatırın.


  Alıntı ile Cevapla

Cevapla

Etiketler
erkek bakımı, imaj, karizma, marka, moda, stil, İmza, Özgüven

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık




Görsel Yükle!

Görselleri seç ya da sürükle

Resimler Eklendi!