| |
| | #1 |
![]() ![]()
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Ağlayan Kalem
Bıraktığın kalemle Sana üç satır şiir yazacaktım Mürekkep damladı sayfaya Sayfada mürekkep ilmek ilmek, Kalem ağladı yazamadım, Varlığın ne hoş gelmiş bana oysa, Kendime iyi bakmamı tembihledin giderken Varlığınla doldurduğun o boşluk, Sen giderken kocaman bir uçurum, O uçurum simdi tüm acıların düğümü Hani derler ya; "Bilemem bir doğduğum bir de öldüğüm günü" Sen giderken söz vermiştim Tutamadım sözümü, Kendime iyi bakamadım... Bu asırda mı var bir sorun, Ben mi fazla karamsarım, Sevince dibine kadar dolu dizgin aşk, Ayrılınca dibine kadar dolu dizgin keder, Yok mudur bir denge,orta yolu yok mudur? İlla da hep uçlarda mı yaşanmalı bu dertler, İlla da her filmin sonu mutsuz mu biter, Yaşamak hani öyle mor sümbüllü bağlar, Yemiş meyve dallar değilmiş, Yaşamak her düştüğünde tekrar kalkabilmek, Yaşamak seninle kapandı sandığım yaraların Gidişinle beraber kanadığını görmek, Rüyada uçurumlara düştüm sanıp, Sabah ruhumda kalp kırıklıklarımla uyanmakmış... Yaşamak; yanımdayken gözlerine bakamamak, Sen gittikten sonra ise Senin bıraktığın kalemle Sana üç satır şiir yazamamakmış... Gülcan Arıkan
__________________ “ Kendi yangınında kavrulup külünden kendi doğan adamın, Sahte dostluğa eyvallahı, namerde minneti olmaz. ” A S L A . G E R İ . B A K M A |
|
| | #2 |
![]()
Kullanıcıların profil bilgileri misafirlere kapatılmıştır.
| Cevap: Ağlayan Kalem
Küllerimden doğdum, kendi ateşimle yoğruldum, Sahte dost elini tutmadım, yolumdan şaşmadım. Minet bilmem, gönlümde yalnızlık yoldaş oldu, Gerçek sevgiyi bulan, en güzel hazımı buldu. Rumeysa |
|
![]() |
| Etiketler |
| ağlayan, kalem |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
Görselleri seç ya da sürükle