31 Mart 2017, 12:08
|
#1 |
Çevrimdışı | '/stats o' Listesi Edit.
Merhabalar.
Çoğu kişi kullandığı unreal'de bazı renklendirmeler veya türkçeleştirmeler yapıyordur. Bende daha önceden yapıp, sunucumda kullandığım küçük bir editi paylaşayım dedim. Umarım beğenirsiniz. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! Unreal3.2.x/src/s_err.c dosyasındaki; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! /* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %c %s * %s %s %s", bu satırı bulup Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! /* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %d-) 2OperNick:4 %s 5- 2OperFlag:4 %s", bu satırla değiştirin. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! Unreal3.2.x/src/modules/m_stats.c dosyasındaki; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! int stats_oper(aClient *sptr, char *para)
{
ConfigItem_oper *oper_p;
ConfigItem_oper_from *from;
for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next)
{
if(!oper_p->from)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE),
me.name, sptr->name,
'O', "(none)", oper_p->name,
oflagstr(oper_p->oflags),
oper_p->class->name ? oper_p->class->name : "");
else
for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE),
me.name, sptr->name,
'O', from->name, oper_p->name,
oflagstr(oper_p->oflags),
oper_p->class->name? oper_p->class->name : "");
}
return 0;
}
bu satırları, Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! int stats_oper(aClient *sptr, char *para)
{
ConfigItem_oper *oper_p;
ConfigItem_oper_from *from;
sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :/STATS bilgileri başlangıcı", me.name, sptr->name);
int e = 0;
for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next)
{
if(!oper_p->from)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE),
me.name, sptr->name,
'O', "(none)", oper_p->name,
oflagstr(oper_p->oflags),
oper_p->class->name ? oper_p->class->name : "");
else
for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE),
me.name, sptr->name, e+1,
oper_p->name,
oflagstr(oper_p->oflags));
e++;
}
sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :Listede toplam3 %d oper mevcut durumda.", me.name, sptr->name, e);
return 0;
}
bu satırlarla değiştirin.
Daha sonra make ve ./unreal restart komutlarını kullanarak bu küçük editi aktif edebilirsiniz.
Renk öğeleri görünmemiş olabilir. Siz gönlünüzce renklendirirsiniz.
Merhabalar.
Çoğu kişi kullandığı unreal'de bazı renklendirmeler veya türkçeleştirmeler yapıyordur. Bende daha önceden yapıp, sunucumda kullandığım küçük bir editi paylaşayım dedim. Umarım beğenirsiniz. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! Unreal3.2.x/src/s_err.c dosyasındaki; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! /* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %c %s * %s %s %s", bu satırı bulup Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! /* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %d-) 2OperNick:4 %s 5- 2OperFlag:4 %s", bu satırla değiştirin. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! Unreal3.2.x/src/modules/m_stats.c dosyasındaki; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! int stats_oper(aClient *sptr, char *para)
{
ConfigItem_oper *oper_p;
ConfigItem_oper_from *from;
for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next)
{
if(!oper_p->from)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE),
me.name, sptr->name,
'O', "(none)", oper_p->name,
oflagstr(oper_p->oflags),
oper_p->class->name ? oper_p->class->name : "");
else
for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE),
me.name, sptr->name,
'O', from->name, oper_p->name,
oflagstr(oper_p->oflags),
oper_p->class->name? oper_p->class->name : "");
}
return 0;
}
bu satırları, Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! int stats_oper(aClient *sptr, char *para)
{
ConfigItem_oper *oper_p;
ConfigItem_oper_from *from;
sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :/STATS bilgileri başlangıcı", me.name, sptr->name);
int e = 0;
for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next)
{
if(!oper_p->from)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE),
me.name, sptr->name,
'O', "(none)", oper_p->name,
oflagstr(oper_p->oflags),
oper_p->class->name ? oper_p->class->name : "");
else
for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next)
sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE),
me.name, sptr->name, e+1,
oper_p->name,
oflagstr(oper_p->oflags));
e++;
}
sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :Listede toplam3 %d oper mevcut durumda.", me.name, sptr->name, e);
return 0;
}
bu satırlarla değiştirin.
Daha sonra make ve ./unreal restart komutlarını kullanarak bu küçük editi aktif edebilirsiniz.
Renk öğeleri görünmemiş olabilir. Siz gönlünüzce renklendirirsiniz.
|
| |
IRCForumu.Net - Reklam Alanı |
|