Çevrimdışı | UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma.
Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! #define OPERKANAL "#Opers"
Bu bölümse, belirtilen kanalda karşılayan nicki ifade eder, nick rengi kırmızıdır. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! #define KRUMUZ "4OperBilgi" • Klasör: Unreal3.2-*/src/modules/
• Dosya: m_oper.c
BULUN; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]); ÜSTÜNE, Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! void OperLogin(char *name, char *identd, char *host, char *opernick, char *flag)
{
#define OPERKANAL "#Opers"
#define KRUMUZ "4OperBilgi"
aChannel *chptr;
if ((chptr = find_channel(OPERKANAL, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s (%s@%s) {%s} %s",
KRUMUZ, OPERKANAL, name, identd, host, opernick, flag);
}
} EKLEYİN,
-
BULUN, Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! if (announce != NULL)
sendto_snomask_global(SNO_OPER,
"%s (%s@%s) [%s] %s",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost,
parv[1], announce); ALTINA, Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! OperLogin(parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce); EKLEYİN, unrealircd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
İyi forumlar.
Code : Entrance
Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! #define OPERKANAL "#Opers"
Bu bölümse, belirtilen kanalda karşılayan nicki ifade eder, nick rengi kırmızıdır. Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! #define KRUMUZ "4OperBilgi" • Klasör: Unreal3.2-*/src/modules/
• Dosya: m_oper.c
BULUN; Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]); ÜSTÜNE, Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! void OperLogin(char *name, char *identd, char *host, char *opernick, char *flag)
{
#define OPERKANAL "#Opers"
#define KRUMUZ "4OperBilgi"
aChannel *chptr;
if ((chptr = find_channel(OPERKANAL, NullChn)) != NullChn) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s (%s@%s) {%s} %s",
KRUMUZ, OPERKANAL, name, identd, host, opernick, flag);
}
} EKLEYİN,
-
BULUN, Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! if (announce != NULL)
sendto_snomask_global(SNO_OPER,
"%s (%s@%s) [%s] %s",
parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost,
parv[1], announce); ALTINA, Kod: Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın! OperLogin(parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce); EKLEYİN, unrealircd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
İyi forumlar.
Code : Entrance
|