IRCForumu.Net - Türkiye'nin IRC ve mIRC Kullanıcılarının Buluştuğu Forum muhabbet


ircforumu sekershell
bizimkiler sosyalchat


Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Arama Stil
Alt 30 Haziran 2016, 14:25   #1
Çevrimdışı
Gelme, burası çok derin.

immortaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Dj bilgi modulu


Reklam

m_dj.c diye pc nizde bir dosya oluşturun. ve alltaki kodları içine yapıştırın.



PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#include "proto.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif
DLLFUNC int m_dj(aClient *cptraClient *sptrint parcchar *parv[]);

/* Place includes here */
#define MSG_dj "dj"
#define TOK_dj "lr" 
#define DISIM "dj.bilgi"

ModuleHeader MOD_HEADER(m_dj)
= {
"dj Modulu"/* Name of module */
"dj UnrealIRCD"/* Version */
"Raistlin"/* Short description of module */
"3.2.3",
NULL 
};

DLLFUNC int MOD_INIT(m_dj)(ModuleInfo *modinfo)
{
add_CommandX(MSG_djTOK_djm_dj1M_UNREGISTERED|M_USER|M_VIRUS);
MARK_AS_OFFICIAL_MODULE(modinfo);
return 
MOD_SUCCESS;
}


DLLFUNC int MOD_LOAD(m_dj)(int module_load)
{
return 
MOD_SUCCESS;
}


DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_dj)(int module_unload)
{
if (
del_Command(MSG_djTOK_djm_dj) < 0
{
sendto_realops("Hata %s",
MOD_HEADER(m_dj).name);
}
return 
MOD_SUCCESS;
}


DLLFUNC int m_dj(aClient *cptraClient *sptrint parcchar *parv[])

char *disim
FILE *d;
char buf[BUFSIZE];

fopen(DISIM"r");
if (
d) {
while (
fgets(bufsizeof(buf), d)) {
buf[strlen(buf)-1] = 0;
sendto_one(sptr":DJBILGI PRIVMSG %s :%s"sptr->namebuf);
}
fclose(d);
} else {
sendto_one(cptr":DJBILGI NOTICE %s :DJ bilgi dosyası oluşturulmamış."me.namesptr->namesptr->name);


}



Daha sonrasında bu dosyayı Unreal3.2/src/modules içine atın.
SSh dan şu komutları uygulayın.


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd 
cd Unreal3.2
 make custommodule MODULEFILE
=m_dj 

Ve kurulum tamamlanmıştır. Elbette bunları herkez bilir bilmiyen arkadaşlar sıkıntı yaşamasın diye kapsamlı anlatıyorum..

Daha sonrasında unrealircd.conf içerisinde.


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
loadmodule "src/modules/commands.so"


Bulun altına aşşadaki kodu ekleyin.


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
loadmodule "src/modules/m_dj.so"


pcnizde dj.bilgi Diye bir dosya oluşturun ve bunun içine istediğinizi yani djlerinizi saatlerini tarzlarını yazabilirsiniz yaratıcılığınızı kullanın.

yazıların başındaki rakamlar Renk kodu pastelde çıkmadığı için oluşturduğunuz dosya içerisinde renk kod karesini kendiniz eklersiniz.. Kendinize göre düzenlersiniz işte..

Unreal3.2 ana dizine atın.. Server üzerinden rehash çekin. Hepsi bukadar

/dj komutu uyguladığınızda göreceksiniz..


komut /dj
m_dj.c diye pc nizde bir dosya oluşturun. ve alltaki kodları içine yapıştırın.



PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#include "proto.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif
DLLFUNC int m_dj(aClient *cptraClient *sptrint parcchar *parv[]);

/* Place includes here */
#define MSG_dj "dj"
#define TOK_dj "lr" 
#define DISIM "dj.bilgi"

ModuleHeader MOD_HEADER(m_dj)
= {
"dj Modulu"/* Name of module */
"dj UnrealIRCD"/* Version */
"Raistlin"/* Short description of module */
"3.2.3",
NULL 
};

DLLFUNC int MOD_INIT(m_dj)(ModuleInfo *modinfo)
{
add_CommandX(MSG_djTOK_djm_dj1M_UNREGISTERED|M_USER|M_VIRUS);
MARK_AS_OFFICIAL_MODULE(modinfo);
return 
MOD_SUCCESS;
}


DLLFUNC int MOD_LOAD(m_dj)(int module_load)
{
return 
MOD_SUCCESS;
}


DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_dj)(int module_unload)
{
if (
del_Command(MSG_djTOK_djm_dj) < 0
{
sendto_realops("Hata %s",
MOD_HEADER(m_dj).name);
}
return 
MOD_SUCCESS;
}


DLLFUNC int m_dj(aClient *cptraClient *sptrint parcchar *parv[])

char *disim
FILE *d;
char buf[BUFSIZE];

fopen(DISIM"r");
if (
d) {
while (
fgets(bufsizeof(buf), d)) {
buf[strlen(buf)-1] = 0;
sendto_one(sptr":DJBILGI PRIVMSG %s :%s"sptr->namebuf);
}
fclose(d);
} else {
sendto_one(cptr":DJBILGI NOTICE %s :DJ bilgi dosyası oluşturulmamış."me.namesptr->namesptr->name);


}



Daha sonrasında bu dosyayı Unreal3.2/src/modules içine atın.
SSh dan şu komutları uygulayın.


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
cd 
cd Unreal3.2
 make custommodule MODULEFILE
=m_dj 

Ve kurulum tamamlanmıştır. Elbette bunları herkez bilir bilmiyen arkadaşlar sıkıntı yaşamasın diye kapsamlı anlatıyorum..

Daha sonrasında unrealircd.conf içerisinde.


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
loadmodule "src/modules/commands.so"


Bulun altına aşşadaki kodu ekleyin.


PHP Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
loadmodule "src/modules/m_dj.so"


pcnizde dj.bilgi Diye bir dosya oluşturun ve bunun içine istediğinizi yani djlerinizi saatlerini tarzlarını yazabilirsiniz yaratıcılığınızı kullanın.

yazıların başındaki rakamlar Renk kodu pastelde çıkmadığı için oluşturduğunuz dosya içerisinde renk kod karesini kendiniz eklersiniz.. Kendinize göre düzenlersiniz işte..

Unreal3.2 ana dizine atın.. Server üzerinden rehash çekin. Hepsi bukadar

/dj komutu uyguladığınızda göreceksiniz..


komut /dj
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumu.Net - Reklam Alanı

Cevapla

Etiketler
bilgi, modulu
IRCForumu.Net - Sponsor Bağlantılar


Seçenekler Arama
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık