Tekil Mesaj gösterimi
Alt 31 Mart 2017, 12:08   #1
Çevrimdışı
immortaL
Gelme, burası çok derin.

immortaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
'/stats o' Listesi Edit.


Reklam

Merhabalar.

Çoğu kişi kullandığı unreal'de bazı renklendirmeler veya türkçeleştirmeler yapıyordur. Bende daha önceden yapıp, sunucumda kullandığım küçük bir editi paylaşayım dedim. Umarım beğenirsiniz.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2.x/src/s_err.c

dosyasındaki;

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %c %s * %s %s %s",

bu satırı bulup

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %d-) 2OperNick:4 %s 5- 2OperFlag:4 %s",

bu satırla değiştirin.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2.x/src/modules/m_stats.c

dosyasındaki;

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int stats_oper(aClient *sptr, char *para) { ConfigItem_oper *oper_p; ConfigItem_oper_from *from; for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next) { if(!oper_p->from) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', "(none)", oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name ? oper_p->class->name : ""); else for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', from->name, oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name? oper_p->class->name : ""); } return 0; }


bu satırları,

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int stats_oper(aClient *sptr, char *para) { ConfigItem_oper *oper_p; ConfigItem_oper_from *from; sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :/STATS bilgileri başlangıcı", me.name, sptr->name); int e = 0; for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next) { if(!oper_p->from) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', "(none)", oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name ? oper_p->class->name : ""); else for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, e+1, oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags)); e++; } sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :Listede toplam3 %d oper mevcut durumda.", me.name, sptr->name, e); return 0; }


bu satırlarla değiştirin.

Daha sonra make ve ./unreal restart komutlarını kullanarak bu küçük editi aktif edebilirsiniz.

Renk öğeleri görünmemiş olabilir. Siz gönlünüzce renklendirirsiniz.
Merhabalar.

Çoğu kişi kullandığı unreal'de bazı renklendirmeler veya türkçeleştirmeler yapıyordur. Bende daha önceden yapıp, sunucumda kullandığım küçük bir editi paylaşayım dedim. Umarım beğenirsiniz.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2.x/src/s_err.c

dosyasındaki;

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %c %s * %s %s %s",

bu satırı bulup

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
/* 243 RPL_STATSOLINE */ ":%s 243 %s %d-) 2OperNick:4 %s 5- 2OperFlag:4 %s",

bu satırla değiştirin.

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
Unreal3.2.x/src/modules/m_stats.c

dosyasındaki;

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int stats_oper(aClient *sptr, char *para) { ConfigItem_oper *oper_p; ConfigItem_oper_from *from; for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next) { if(!oper_p->from) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', "(none)", oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name ? oper_p->class->name : ""); else for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', from->name, oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name? oper_p->class->name : ""); } return 0; }


bu satırları,

Kod:   Kodu kopyalamak için üzerine çift tıklayın!
int stats_oper(aClient *sptr, char *para) { ConfigItem_oper *oper_p; ConfigItem_oper_from *from; sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :/STATS bilgileri başlangıcı", me.name, sptr->name); int e = 0; for (oper_p = conf_oper; oper_p; oper_p = (ConfigItem_oper *) oper_p->next) { if(!oper_p->from) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, 'O', "(none)", oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags), oper_p->class->name ? oper_p->class->name : ""); else for (from = (ConfigItem_oper_from *) oper_p->from; from; from = (ConfigItem_oper_from *) from->next) sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_STATSOLINE), me.name, sptr->name, e+1, oper_p->name, oflagstr(oper_p->oflags)); e++; } sendto_one(sptr, ":%s 260 %s :Listede toplam3 %d oper mevcut durumda.", me.name, sptr->name, e); return 0; }


bu satırlarla değiştirin.

Daha sonra make ve ./unreal restart komutlarını kullanarak bu küçük editi aktif edebilirsiniz.

Renk öğeleri görünmemiş olabilir. Siz gönlünüzce renklendirirsiniz.
  Alıntı ile Cevapla

IRCForumu.Net - Reklam Alanı